Budak Perempuan Ini Di Ramal Akan Menjadi Juara Ratu Cantik Dunia Oleh Majalah Vogue. Jangan Terkejut Apa Yang Gadis Ini Buat.

Loading...

Berbeza sungguh gaya budak-budak zaman sekarang jika hendak dibandingkan dengan budak-budak dahulu. Jika kita dahulunya sibuk bermain tanah, muka pun comot saja dengan tanah. Tetapi berlainan pula dengan kanak-kanak zaman sekarang.

Umur baru sahaja 6 tahun sudah pandai bermekap, hendak bergincu, berbedak. Agaknya kerana terlalu terdedah dengan laman sosial yang tular video-video mekap dan berfesyen membuatkan mereka berminat.

Apa yang ingin kami kongsikan ialah seorang budak perempuan berusia 8 tahun yang menjadi viral kerana kecantikan dan kecomelannya dah macam anak patung. Mix Amerika dan Korea pulak tu. Memang cantik.

Bapa Ella merupakan orang Amerika, manakala ibunya pula orang Korea. Patutla cantik sangat. Memang terpikat melihat senyumannya yang sangat menawan.

Ella Gross, 8 tahun dari Los Angeles ini menjadi bualan ramai apabila beberapa gambarnya menjadi model jenama terkemuka menjadi bualan ramai.

Bukan jadi model biasa-biasa je budak ni. Model GAP Kids tau, bukan calang-calang jenama.

Mana-mana ibu yang sedang mengandung tu, boleh la tengok-tengok gambar ni, mana tahu berkenan kan?

 

Sumber : peahgosip

Mohon Kongsikan
Loading...
.
.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *