Category: Tips

9 PERWATAKAN GADIS MELAYU MENGIKUT NEGERI, RAMAI SUDAH MENGESAHKANNYA. BAGAIMANA PULA DENGAN ANDA??

Wanita ni berbeza-beza perangai, sifat dan ragam. Ada yang sopan, cantik, lemah-lembut dan macam-macam lagi. Tapi tahukah anda, rupa-rupanya disebalik perwatakan pun kita boleh dari manakah asalnya seseorang wanita itu. Dipetik daripada laman Portal Cari, info menarik yang dikongsikan ini tidak dapat dipastikan dari manakah sumber asalnya. Berikut adalah perwatakan gadis mengikut negeri-negeri di Malaysia.

PERHATIAN UNTUK KAUM HAWA, SESIAPA YANG MEMPUNYAI GARIS TANGAN ‘M’ PERLU BACA!

Setiap orang mempunyai garis tapak tangan yang berbeza, garis tangan ini dipercayai menggambarkan keperibadian dan juga nasib tentang kehidupan seseorang. #Mulai dari segi kewangan, kesihatan, watak, jodoh dan lain-lainnya, jadi tidaklah menghairankan kenapa keseluruhan peramal tahyul menggunakan tapak tangan untuk meramal seseorang. #Bentuk garis tangan setiap orang tentu berbeza ada yang berbentuk N, K, V,

KONGSIKAN! 7 Cara Simpan Duit Elak Papa Kemudian Hari

Tuhan biasanya menemukan seseorang untuk melengkapkan kita. Jika pasangan kita gila modified kereta je manjang, pasangan dia mesti bijak menguruskan kewangan. Jika pasangan kita gila duk beli baju online, baju dua almari lepastu boleh kata takde baju nak pakai lagi, pasangan dia mesti power kawal kewangan. Simple. Kalau dua-dua ada kesedaran tu untung lah. Rezeki

Inilah Cara HACK Whatsapp Isteri Atau Suami Anda Dengan MUDAH Yang Ramai TAK TAHU !!! Jangan Kantoi Main Kayu Tiga…

Salah satu medium kecurangan yang berlaku kini adalah melalui aplikasi Whatsapp! Jika anda menyedari pasangan anda kerap memegang telefon bimbit dengan ‘aneh’ pada setiap hari, ini adalah artikel yang sesuai untuk anda! Tetapi jika anda ingin mengawasi Whatsapp pasangan anda sebelum berlaku perkara yang buruk juga amatlah digalakkan. Whatsapp boleh dihack dengan melanggan aplikasi berbayar,

11 SEBAB KENAPA KITA PERLU AMALKAN MINUM AIR BARLI YANG RAMAI TAK TAHU !!!

Adakah anda suka minum air barli? Dalam keadaan cuaca panas ini amatlah sesuai meminum air barli kerana selain dikatakan mampu menghilangkan dahaga dan mengurangkan kepanasan dalam tubuh. Bijirin barli merupakan sumber terbaik serat pemakanan, protein dan karbohidrat kompleks serta vitamin dan galian. Terdapat dua jenis serat pemakanan iaitu mudah dilarutkan dan tidak mudah dilarutkan. Barli

Amalkan Ini Setiap Kali Habis Haid Jika Mahu ‘Bersihkan’ Rahim

Orang kita memang terkenal dengan pelbagai petua dan hingga kini masih kekal diamalkan bagi pelbagai tujuan. Salah satunya adalah bagi tujuan penjagaan rahim. Istimewanya tentang petua nan satu ini, tidaklah perlu diamalkan setiap hari. Memadai diambil sekali sebulan, atau dengan lebih tepat lagi sekali selepas habisnya haid. Nak tahu apakah bahan penyediaan herba tersebut, yang

6 Perkara Yang Tidak Boleh Dijilat…No 3 Pasti Anda Terkejut Besar Yang Korang Selalu Lakukan..!

1. Jangan menjilat bola mata. Di Jepun, penduduk di sana suka saling menjilat bola mata orang lain, iaitu sebuah trend baru yang disebut oculolinctus. Hasilnya? Terjadinya suatu lonjakkan infeksi, goresan, dan bintil pada mata mereka. 2. Jangan menjilat katak. Beberapa jenis katak menghasilkan halusinogen yang sangat kuat yang disebut bufotoxin. Beberapa orang dilaporkankan telah meninggal

CARA-CARA PEREMPUAN MENCABAR NAFSU LELAKI TANPA DISEDARI!

Nafsu lelaki ternaik tanpa sedar? | Late!by fatimahzafira Zaman sekarang ni, macam-macam benda yang tak pernah kita terfikir akan berlaku dah pun berlaku. Bukan sekali tapi berkali-kali. Siapa sangka zaman sekarang datuk boleh tergoda dengan cucu sendiri? Bapa boleh terkam anak yang lahir dari rahim isteri sendiri? Pak guard yang dulu kita boleh harap, zaman