Kerja Gila, Pengantin Perempuan Benar Tetamu Lelaki Meramas Payudaranya Hanya Untuk Kumpul Duit Ke…

Loading...

SEORANG pengantin perempuan sanggup membenarkan tetamunya meraba meramas payu daranya bergilir-gilir pada majlis perkahwinannya semata-mata bagi mengumpul wang untuk berbulan madu.

Gambar berkaitan mengenainya telah tersebar dan dikatakan berlaku di utara China. Dalam klip tersebut, tetamu lelaki tidak melepaskan peluang untuk meraba payu daranya dan mereka terpaksa berbaris untuk berbuat demikian.

Tetamu berbaris untuk “mendapatkan” dua payudara pengantin yang dibuka hingga kelihatan putingnya itu. Gaun pengantin terlihat ditarik ke bawah sebelum pengantin wanita berpose dengan orang-orang yang merabanya.

Orang pertama dalam video terlihat menyerahkan wang tunai sebelum berdiri di belakang pengantin wanita. Kemudian pengantin wanita terlihat mengepit tangan tamu di sekitar payudara. Pengantin wanita itu berbalik dan menarik gaunnya serta menarik kepala tamu ke dadanya.

Beberapa detik kemudian terlihat orang kedua menyerahkan wang tunai sebelum meraba-raba. Bukan sahaja lelaki, kaum wanita juga tidak melepaskan peluang untuk memegang payu dara pengantin wanita terbabit.
pengantin saweran payudara

HEBOH, Pengantin Wanita Ini Diremas dan Diraba-raba Payudaranya oleh Tamu penyawer
Bagaimanapun identiti wanita itu tidak diketahui dan mereka yang menonton video terbabit menyatakan video tersebut sebenarnya dirakamkan di Thailand.
Dilaporkan juga ia merupakan sebuah kelab malam kabaret dengan pengunjungnya adalah pelancong China.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Inilah padahnya bila rakyat dididik dengan falsafah jahiliah, ‘asal dapat duit tidak peduli maruah dan halal haram’. Inilah falsafah sekular yang juga sedang membanjiri melanda Malaysia.

Mohon Kongsikan
Loading...
.
.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *