Orang Ramai Terpinga-Pinga Apabila Kain Perempuan Ini Berdarah dan Terberanak Ditepi Jalan. Kemudian Ambil Anak dan Balik.

Seorang wanita tiba-tiba melahirkan anak semasa tengah membeli belah selepas air ketubannya pecah. Wanita ini dengan selamba je terus lahirkan bayinya di tepi jalan, kemudian angkat bayinya dan berjalan pulang ke rumah seperti tiada apa-apa yang berlaku.

Kejadian itu dikatakan telah berlaku 2 September lalu.

Ibu hamil itu tengah keluar membeli- belah di Guangdong, China. Tiba-tiba, wanita itu berdiri dengan badan membongkok ke depan sambil memeluk bahagian perutnya dan air ketuban sudah pecah!

Mari kita lihat detik cemas terbabit dalam laporan berbahasa Cina ini.

Mujur ada beberapa orang awam yang datang membantu menyediakan kerusi dan cupboards sebagai alas buat bayi yang dilahirkan. Wanita ini juga memakai maxi dress yang memudahkannya untuk melahirkan anak.

melahirkan-anak3.jpg?resize=338%2C600&ss

Hebat betul ibu ini! Selamba saja dengan beg tangan yang masih terkepit di sisi- seolah-olah bukan dia yang baru bersalin tiba-tiba!

Kami masih kurang pasti mengapa ibu itu tidak mengikut ambulans untuk ke hospital bagi mendapatkan rawatan lanjut

Apa yang boleh kita lihat selepas jururawat memberi kelulusan yang semuanya selamat, ibu ini telah berjalan kaki balik ke rumah sambil mendukung bayibarunya serta barang-barang yang dibeli pagi tadi di tangan!

melahirkan-anak4.jpg?resize=339%2C600&ss

Kalau bukan disebabkan gaun yang berlumuran darah, orang ramai pasti tidak akan menyangka ibu ini baru saja melahirkan anaknya di tepi jalan dan mampu jalan kaki pulang.

Sumber: The Asian Parents

Sumber: penmerahpress

Mohon Kongsikan
.
.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *