Panas…!!! (Video) TV3 Pula Buat Datuk Vida Menangis ! Kali Ini Datuk Vida Nekad Dengan Tindakannya!!

Loading...

Kini viral di media sosial video Datuk Vida menangis dalam keadaan yang sangat sedih. Pertama kali kami lihat Datuk Vida menangis sampai macam ni.

Datuk Vida turut menunjukkan tekanan darahnya yang naik gara-gara peristiwa yang berlaku. Sehingga anaknya terpaksa memujuk Datuk Vida.
Dikatakan Datuk Vida menangis kerana tindakan TV3 terhadapnya.

Anda klik dan tonton video tersebut sendiri di bawah. Tak patut betul TV3 buat Datuk Vida sampai macam ni.

Rupanya Datuk Vida menangis kerana TV3 langsung tidak menyebut atau mempromosikan produknya selepas beliau menaja beratus ribu ringgit. Fuhhh.

sumber

Anak Datuk Vida tidak bagi lelaki dekati emaknya

Cik B

SHAH ALAM – Pengasas produk kecantikan Vida Beauty, Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih popular dengan nama Datuk Seri Vida memuat naik sebuah video di laman Instagramnya berkaitan ‘amaran’ daripadanya anaknya Cik B.

Cik B yang memakai kostum ala perisai berserta cermin mata hitam seakan-akan memberi amaran kepada mana-mana lelaki agar tidak mendekati ibunya.

“Ini baju perisai saya. Muka saya macam siapa? Anda dah tahu.
“Jangan siapa-siapa berani dekat dengan mama, nak kahwin dengan mama. Saya tak bagi,” ujarnya.
Menurutnya, lelaki-lelaki yang ingin mendampingi ibunya tidak lebih mahukan perhatian dan mengecap kemewahan yang dimiliki ibunya.
“Siapa-siapa pun semua nak perhatian nak duit. Saya tahulah, orang….

“Kenapa nak kahwin dengan mak saya? Nak glamer, nak kaya, nak duit? Soalnya.

Dengan mempamerkan kostum tersebut, Cik B seakan-akan memberitahu bersedia menjaga ibunya.

“Saya dah jadi samurai dah, ada tengkorak, segala ni,” katanya.

Dengan kapsyen “Cik B naik marah,” Vida berkata anaknya itu meluahkan padanya, jangan ada sesiapa yang mengganggunya.
“Dia marah siapa sebenarnya ni?Tak faham saya balik kerja tiba-tiba cakap, jangan ada sesiapa ganggu mama,” ujarnya.
Terdahulu, Vida dikaitkan kontroversi apabila Rani Kulup bersedia melamarnya menjadi isteri.Ekoran itu, pelbagai cerita negatif mengenai Vida heboh diperkatakan hingga Vida memuat naik video kesalnya di laman Instagram yang sama.“Tolong jangan macam-macam… jaga maruah diri, hormati saya atas dasar kemanusiaan,” demikian luahnya.

Lebih dikenali dengan panggilan Datuk Seri Vida, beliau meluahkan perasaannya di laman sosial Instagram hari ini mengenai pelbagai cerita negatif yang terpalit kepadanya.

“Ingat saya gelak-gelak, happy sokmo, takde maruah ke? Kenapa saya marah? Sayang tahu kan.. kalau nak ikutkan kuat memangla saya kuat… boleh tempuhi isu ibarat nyamuk je ni.. tapi HATI, hanya yang memahami akan cuba mengerti saya

“Tapi… kadang saya tergelak jugak… sebab dia memalukan diri sendiri. Cuma tolong hormati saya walaupun janda. Itu hak ALLAH nak nilai siapa saya… orang yang rapat kenal saya macam mana,” tulisnya.

Beliau turut mengingatkan kaum wanita agar teguh mempertahankan maruah.

Mohon Kongsikan
Loading...
.
.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *